Стратегія розвитку 2021-2025 частина 2
https://rada.info/upload/users_files/22359049/9c8ecb29f71aa7cb8cf8495c6f2519c8.pdf
1. Характеристика діяльності закладу освіти
Стрептівська гімназія знаходиться за адресою: вул. 1 Грудня, 32, с.Стрептів, Кам’янка-Бузької ОТГ, Львівського району, Львівської області.
Форма власності – комунальна.
Режим роботи навчального закладу: 5-денний робочий тиждень.
У 2020-2021 навчальному році у Стрептівській гімназії дошкільну освіту здобувають 25 вихованців , навчається 104 учні, а навчально-виховний процес здійснюють 19 педагогів.
Педагогічний колектив Стрептівської гімназії продовжує працювати над проблемою «Вдосконалення технології навчання з метою формування у школярів життєво необхідних компетенцій».
Мережа класів та їх наповнюваність на 2020-2024 р.
№ з/п |
Клас |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023- 2024 |
1 |
1 клас |
12 |
13 |
12 |
12 |
2 |
2 клас |
13 |
12 |
13 |
12 |
3 |
3 клас |
17 |
13 |
12 |
13 |
4 |
4 клас |
8 |
17 |
13 |
12 |
5 |
5 клас |
12 |
8 |
17 |
13 |
6 |
6 клас |
12 |
12 |
8 |
17 |
7 |
7 клас |
9 |
12 |
12 |
8 |
8 |
8 клас |
7 |
9 |
12 |
12 |
9 |
9 клас |
14 |
7 |
9 |
12 |
Всього |
|
104 |
103 |
108 |
111 |
У Стрептівській гімназії у 2020-2021 навчальному році працює 19 педагогів, з них 2 сумісники, 17 основні працівники. 14 мають вищу освіту, 5 середню-спеціальну. Вищу категорію встановлено 4 педагогам; І категорію – 2; ІІ категорію – 6; „спеціаліст” - 4; не атестованих - 3; звання „старший вчитель” - 4.
В школі склалася система творчої діяльності педагогів, застосування ними різних форм навчальних занять уроків-лекцій, подорожей, конференцій, ділових та рольових ігор, розв’язування ситуаційних задач, конкурсів, вікторин, тощо. Вчителі обирають такі методи викладання предмету, які б сприяли створенню умов для гармонійного розвитку особистості учня, спонукали його до активної пізнавальної діяльності.
Школа співпрацює з церквою, сільською радою, бібліотекою, будинком культури. Внаслідок цієї співпраці покращилася позакласна робота, є висока зайнятість дітей в позаурочний час.
2. Концепція розвитку закладу освіти на 2021-2025 роки
Освіта сьогодні покликана займатись особливим духовним творенням – готувати нову людину – громадянина України, якому притаманні такі риси, як національна самоповага і патріотизм, гуманність і добропорядність, компетентність і волелюбність, який високо цінує ідеали демократії, свободи, справедливості. Нове століття змінило стратегічні пріоритети розвитку освіти. Щоб відповідати високим стандартом і вимогам нової епохи, сучасній людині необхідні знання в широкому спектрі галузей, вона повинна вміти засвоювати все нові й нові способи та види діяльності. Сучасна школа має створювати умови для саморозвитку, самоствердження, самореалізації особистості. Умови, за яких дитина може проявити не лише інтелектуальну компетентність, але й компетентність соціальну. Це вимагає від сучасного вчителя бути не лише знаним, але й винахідливим, активним, творчим.
Мета стратегії розвитку Стрептівської гімназії – визначити перспективи розвитку школи як закладу, що надає якісну сучасну освіту шляхом вільного творчого навчання відповідно до суспільних потреб, зумовлених розвитком української держави.
Стратегія розвитку Стрептівської гімназії на 2021-2025 роки (далі – Стратегія) розроблена відповідно до Конституції України, Законів України "Про освіту”, "Про загальну середню освіту”, « Про дошкільну освіту», « Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти « Нова українська школа» на період до 2029 року, "Про Національну програму інформатизації”, "Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні”, "Про молодіжні та дитячі громадські організації” "Про охорону дитинства” - Національної доктрини розвитку освіти, Національної Програми "Діти України”, Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти, Конвенції про права дитини.
Місія школи
Стрептівська гімназія - це заклад освіти, який задовольняє пізнавальні інтереси дитини, плекає творчу особистість, створює умови для повноцінного інтелектуального, творчого, морального, фізичного розвитку дитини, примноження культури й духовності в усій різноманітності національних та світових зразків.
Мета та завдання НВК
Мета - створення такого середовища в школі, яке б плекало творчу особистість, створювало умови для повноцінного інтелектуального, творчого, морального, фізичного розвитку дитини. Збереження конкурентоспроможності закладу освіти, пошук нових можливостей для його розвитку. Забезпечення відкритої, прозорої і зрозумілої для учнів системи оцінювання навчальних досягнень, що формуватиме відповідальність за результати свого навчання, здатність до самооцінювання, спроможність здобувача освіти реалізувати власний позитивний потенціал.
Основні завдання:
- продовжити роботу над створенням сучасного освітнього середовища;
- сприяти створенню на базі школи опорного закладу;
- розбудова внутрішньої системи забезпечення якостi освiти, запровадження щорiчного самооцiнювання ocвітніх та управлiнських процесiв;
- підвищити якість освітніх послуг у відповідності до Державних стандартів освіти;
- запровадити систему STEM – навчання;
- здійснювати освітній процес відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, здібностей учнів;
- забезпечити збереження та зміцнення здоров’я дітей;
- створити всі умови для надання освітніх послуг особам з особливими освітніми потребами ( інклюзивне, індивідуальне навчання);
- продовжити розвивати ефективну, постійно діючу систему безперервної освіти педагогів;
Основоположні принципи, що регламентуватимуть роботу
Діяльність школи базується на принципах гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських і релігійних організацій та об'єднань, взаємозв'язку розумового, морального, фізичного й естетичного виховання, органічного поєднання загальнолюдських духовних цінностей із національною історією і культурою, науковості, розвивального характеру навчання та його індивідуалізації, та передбачає:
1. Самостійність школи у вирішенні основних питань змісту її діяльності, розвитку різноманітних форм співпраці й партнерства, установлення довір'я між учасниками педагогічної діяльності.
2. Науковість та ефективність навчально-виховного процесу на основі сучасних педагогічних досягнень.
3. Демократизм і гуманізм навчально-виховного процесу.
4. Збереження, передача, відновлення й розвиток української національної культури та культури народів світу засобами освіти.
5. Раціональність та доцільність вибору форм і засобів освіти й виховання для задоволення духовних запитів дитини,її пізнавальних та інтелектуальних можливостей, інтересів.
6. Забезпечення фізичного розвитку дитини, збереження її життя і здоров'я.
7. Створення чіткої інноваційної системи гуманітарної освіти.
8. Творчий пошук резервів і джерел вдосконалення роботи школи.
9. Етичність стосунків усіх учасників освітнього процесу.
Стратегічний план розвитку розрахований на 5 років включає в себе: