A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Стрептівська гімназія
Кам`янка-Бузької міської ради Львівської області

Стратегія розвитку 2021-2025 частина 2

Дата: 29.06.2021 18:09
Кількість переглядів: 105

https://rada.info/upload/users_files/22359049/9c8ecb29f71aa7cb8cf8495c6f2519c8.pdf

 

 

1. Характеристика діяльності закладу освіти

Стрептівська гімназія знаходиться за адресою: вул. 1 Грудня, 32, с.Стрептів,  Кам’янка-Бузької  ОТГ, Львівського району, Львівської області.

Форма власності – комунальна.

 

Режим роботи навчального закладу: 5-денний робочий тиждень.

У  2020-2021 навчальному році у Стрептівській гімназії  дошкільну освіту здобувають 25 вихованців , навчається 104 учні, а навчально-виховний процес здійснюють  19 педагогів.

Педагогічний колектив Стрептівської гімназії продовжує працювати над проблемою «Вдосконалення технології навчання з метою формування у школярів життєво необхідних компетенцій».

 

Мережа класів та їх наповнюваність на 2020-2024 р.

з/п

Клас

2020-2021

2021-2022

2022-2023

2023-

2024

1

1 клас

12

13

12

12

2

2 клас

13

12

13

12

3

3 клас

17

13

12

13

4

4 клас

8

17

13

12

5

5 клас

12

8

17

13

6

6 клас

12

12

8

17

7

7 клас

9

12

12

8

8

8 клас

7

9

12

12

9

9 клас

14

7

9

12

Всього

 

104

103

      108

   111   

                                                      

У Стрептівській гімназії у 2020-2021 навчальному році працює 19 педагогів, з них 2 сумісники, 17 основні працівники. 14 мають вищу освіту, 5 середню-спеціальну. Вищу категорію встановлено 4 педагогам; І категорію – 2; ІІ категорію – 6; „спеціаліст” - 4; не атестованих - 3; звання „старший вчитель” - 4.

В школі склалася система творчої діяльності педагогів, застосування ними різних форм навчальних занять уроків-лекцій, подорожей, конференцій, ділових та рольових ігор, розв’язування ситуаційних задач, конкурсів, вікторин, тощо. Вчителі обирають такі методи викладання предмету, які б сприяли  створенню умов для гармонійного розвитку особистості учня, спонукали його до активної  пізнавальної діяльності.

Школа співпрацює з церквою, сільською радою, бібліотекою, будинком культури. Внаслідок цієї  співпраці покращилася позакласна робота, є висока зайнятість дітей в позаурочний час.

2. Концепція  розвитку закладу освіти на 2021-2025 роки  

Освіта сьогодні покликана займатись особливим духовним творенням – готувати нову людину – громадянина України, якому притаманні такі риси, як національна самоповага і патріотизм, гуманність і добропорядність, компетентність і волелюбність, який високо цінує ідеали демократії, свободи, справедливості. Нове століття змінило стратегічні пріоритети розвитку освіти. Щоб відповідати високим стандартом і вимогам нової епохи, сучасній людині необхідні знання в широкому спектрі галузей, вона повинна вміти засвоювати все нові й нові способи та види діяльності. Сучасна школа має створювати умови для саморозвитку, самоствердження, самореалізації особистості. Умови, за яких дитина може проявити не лише інтелектуальну компетентність, але й компетентність соціальну. Це вимагає від сучасного вчителя бути не лише знаним, але й винахідливим, активним, творчим.

Мета стратегії розвитку Стрептівської гімназії – визначити перспективи розвитку школи як закладу, що надає якісну сучасну освіту шляхом вільного творчого навчання відповідно до суспільних потреб, зумовлених розвитком української держави.

Стратегія розвитку  Стрептівської гімназії на 2021-2025 роки (далі – Стратегія) розроблена відповідно до    Конституції України, Законів України "Про освіту”, "Про загальну середню освіту”,  « Про дошкільну освіту», « Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти « Нова українська школа» на період до 2029 року,  "Про Національну програму інформатизації”,  "Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні”, "Про молодіжні та дитячі громадські організації” "Про охорону дитинства”  - Національної доктрини розвитку освіти,  Національної Програми "Діти України”,  Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти,  Конвенції про права дитини.

Місія школи

Стрептівська гімназія - це заклад освіти, який задовольняє пізнавальні інтереси дитини, плекає творчу особистість, створює умови для повноцінного інтелектуально­го, творчого, морального, фізичного розвитку дитини, примноження культури й духовності в усій різноманітності національних та світових зразків.

Мета та завдання НВК                                             

Мета -  створення такого середовища в школі, яке б плекало творчу особистість, створю­вало умови для повноцінного інтелектуального, творчого, морального, фізичного розвитку дитини. Збереження конкурентоспроможності закладу освіти, пошук нових можливостей для його розвитку. Забезпечення відкритої, прозорої і зрозумілої для учнів системи оцінювання навчальних досягнень, що формуватиме відповідальність за результати свого навчання, здатність до самооцінювання, спроможність здобувача освіти реалізувати власний позитивний потенціал.

 

Основні завдання:

  • продовжити роботу над створенням сучасного освітнього середовища;
  • сприяти створенню на базі  школи опорного закладу;
  • розбудова внутрішньої системи забезпечення якостi освiти, запровадження щорiчного самооцiнювання ocвітніх та управлiнських процесiв;
  • підвищити якість освітніх послуг у відповідності до Державних стандартів освіти;
  • запровадити  систему  STEM – навчання;
  • здійснювати освітній процес відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, здібностей учнів;
  • забезпечити збереження та зміцнення здоров’я дітей;
  • створити всі умови для надання освітніх послуг особам з особливими освітніми потребами ( інклюзивне, індивідуальне навчання);
  • продовжити розвивати ефективну, постійно діючу систему безперервної освіти педагогів;

 

Основоположні принципи, що регламентуватимуть роботу

Діяльність школи базується на принципах гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських і релігійних організацій та об'єднань, взаємозв'язку розумового, морального, фізичного й естетичного виховання, органічного поєднання загальнолюдських духовних цінностей із національною історією і культурою, науковості, розвивального характеру навчання та його індивідуалізації, та передбачає:

1. Самостійність школи у вирішенні основних питань змісту її діяльності, розвитку різно­манітних форм співпраці й партнерства, установлення довір'я між учасниками педагогічної діяльності.

2. Науковість та ефективність навчально-виховного процесу на основі сучасних педагогічних досягнень.

3. Демократизм і гуманізм навчально-виховного процесу.

4. Збереження, передача, віднов­лення й розвиток української національної культури та культури народів світу засобами освіти.

5. Раціональність та доцільність вибору форм і засобів освіти й виховання для задоволення духовних запитів дитини,її пізнавальних та інтелектуальних можли­востей, інтересів.

6. Забезпечення фізичного розвитку дитини, збереження її життя і здоров'я.

7. Створення чіткої інноваційної системи гуманітарної освіти.

8. Творчий пошук резервів і джерел вдосконалення роботи школи.

9. Етичність стосунків усіх учасників освітнього процесу.

 

 

Стратегічний план розвитку розрахований на 5 років включає в себе:

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень