Звіт про підвищення кваліфікації педагогічнимипрацівниками за 2024 рік
Звіт проходження курсів підвищення кваліфікації
педагогічними працівниками Стрептівської гімназії за 2024 р.
№ з/п |
Прізвище та ініціали педагогічного працівника |
Розвиток професійних компетентностей |
Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку |
Інклюзивне виховання |
Загальна кількість годин |
1. |
Пожарніцька Н.В. |
Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення 8 год ЛОІППО |
|
|
8 |
2. |
Дзюба У.Р. |
Професійні компетентності заступників директорів в умовах НУШ 36 год ЛОІППО |
|
|
36 |
3. |
Крайовська О.М. |
1.Інструменти і техніки планування уроку з англ.. мови 8 год ЛОІППО 2. Back to school conference 2 год + Who is absent today 1 год National Geographic Learning and Linguist LLC |
|
|
13 |
4. |
Войтюк М.Б. |
1. НУШ: завершення адаптаційного циклу у 5-6 класах 16 год ЛОІППО |
|
|
24 |
2. Цифрові технології інфо-медійного простору в роботі педагога 8 год ЛОІППО |
|||||
5. |
Книш Г.І. |
НУШ: завершення адаптаційного циклу у 5-6 класах 16 год ЛОІППО |
|
Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти 15 год ЛОІППО |
31 |
6. |
Дідик Г.Є. |
|
Психологія стресу 8 год ЛОІПО |
|
8 |
7. |
Козак Н.М. |
1. НУШ: завершення адаптаційного циклу у 5-6 класах 16 год ЛОІППО |
|
Школа для всіх 30 год Едера |
76 |
2. Нові орієнтири мовно-літературної освіти 30 год ЛОІППО |
|||||
8. |
Яремків А.М. |
1. Креативні компетентності керівника гуртка 6 год СПК ІППО |
|
Інклюзивна освіта – від основ до практики 15 год СПК ІППО |
44 |
2. Екологічна грамотність та популяризація здоров’язбереження 8 год ЛОІППО |
|||||
3. Національна руханка у вишиванках «дякуємо ЗСУ» 15 год ГО Українська федерація "Спорт заради розвитку" |
|||||
9. |
Чуба М.В. |
Перша домедична допомога 8 год ЛОІППО |
|
|
8 |
10. |
Малиновська Г.М. |
1. Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення 8 год The LEGO Foundation |
|
Робота вчителя початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами 30 год Едера |
46 |
2. Метод проектів в НУШ в умовах дистанційного навчання 8 год ЛОІППО |
|||||
11. |
Шпирка С.С. |
Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення 8 год The LEGO Foundation |
|
|
8 |
12. |
Зуб М.П. |
Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення 8 год The LEGO Foundation |
|
|
8 |
13. |
Яськів М.М. |
Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення 8 год The LEGO Foundation |
Психологія стресу. 8 год ЛОІППО |
|
16 |
14. |
Дарнопук С.М. |
|
1. Розумію: курс з психолого-емоційної підтримки 30 год Освіторія |
|
38 |
2. Психологія стресу. 8 год ЛОІППО |
|||||
15. |
Барбіл Г.М. |
Сприяння гендерній рівності та запобігання насильству 30 год Всеукраїнська громад. Орган. м. Київ |
|
Практика інклюзії в закладі дошкільної освіти 30 год ЛОІППО |
60 |
Директор гімназії: Пожарніцька Н.В.