Програма Стрептівської гімназії частина 3
Проект № 6 «Інформаційно-навчальне середовище»
Мета |
Напрямки діяльності |
Підвищити якість освіти через подальше впровадження інформаційно-ко-мунікаційних технологій. Підготовка учнів до життя та діяльності в умовах інформаційного суспільства, формування в них навички самостійного пошуку, оцінювання та систематизації інформації. Удосконалити матеріально-технічну базу гімназії та поповнити фонд шкільної бібліотеки |
Забезпечення умов вільного доступу до якісної освіти через інтернет. |
Підвищення інформаційної компетентності учасників освітнього процесу; |
|
Забезпечення закладу освіти навчально-методичними комплексами нового покоління, які відповідають державним та освітнім стандартам і спрямовані на розвиток особистості здобувачів освіти. |
|
Підвищення рівня інформаційної компетентності та культури учасників освітнього процесу. |
|
Оновлення матеріально-технічної бази гімназії.
|
|
Вдосконалення дистанційного навчання здобувачів освіти, вчителів та вихователів дошкільного підрозділу, що надасть можливість створення умов для отримання повноцінної освіти. |
|
Обладнання бібліотеки гімназії комп'ютерами та створення сучасних індивідуальних робочих місць для самостійного пошуку і опрацювання інформації здобувачами освіти та вчителями . |
|
Розвивати в учнів прагнення до читання, збільшення лексичного запасу слів, аналізувати прочитане, розвивати пам’ять |
|
Модернізація комп’ютерної техніки |
|
Очікуваний результат |
1. Покрашення матеріально-технічної бази гімназії 2. Забезпечення інформаційного супроводу освітнього процесу 3. Підвищення читацького інтересу. Виховання грамотного читача з творчим, аналітичним мисленням 4. Створення в закладі бібліотечно-інформаційного медіацентру; |
5. УПРАВЛІННЯ РЕАЛІЗАЦІЄЮ ЦІЛЬОВОЇ ПРОГРАМИ
РОЗВИТКУ ГІМНАЗІЇ
Програма розвитку гімназії є управлінським документом, який забезпечує все гімназичне співтовариство знанням про стратегічне, тактичне, оперативне завдання її розвитку, механізмами їх вирішення, послідовністю дій та очікуваних результатів. Для забезпечення координації діяльності всіх суб'єктів гімназії, здійснення постійного цілеспрямованого моніторингу ходу і проміжних результатів визначено структуру управління розвитком. З кожного із проектів призначені відповідальні за їх реалізацію. Заходи з реалізації проектів є основою річного плану роботи гімназії. Інформація про хід реалізації Програми розвитку в цілому і кожного проекту окремо щорічно представляється на підсумковій педагогічній раді, включається до публічної доповіді директора на загальній конференції і відображається на освітньому сайті закладу. Питання про внесення змін в реалізацію проектів вирішуються на засіданні педагогічної ради.
6. КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ
?Відповідність Програми розвитку гімназії Державним стандартам освіти, пріоритетним напрямкам розвитку освітньої системи України, державним та обласним програмам розвитку освіти;
?Відповідність показників результативності меті Програми розвитку гімназії;
?Зростання особистісних досягнень всіх суб'єктів освітнього процесу;
?Відповідність матеріально-технічної бази вимогам Програми розвитку;
?Задоволення всіх учасників освітнього процесу рівнем і якістю освітніх послуг;
?Позитивна динаміка стану здоров'я учнів.
7. ПРОГНОЗОВАНІ РИЗИКИ
Зміни у змісті освіти пов’язані зі змінами політики в галузі освіти:
- недостатність виділених та залучених коштів для реалізації основних на-прямків програми розвитку;
- зниження мотивації педагогів, батьків, учнів щодо заходів з реалізації основних напрямків програми розвитку;
- втрата актуальності окремих пріоритетних напрямів;
- недостатнє розуміння частиною батьківської громадськості стратегічних завдань розвитку школи.
Шляхи розв’язання:
- внесення змін та доповнень до програми розвитку;
- розробка та реалізація цільових програм;
- додаткове залучення позабюджетних джерел фінансування;
- підвищення ступеня відкритості гімназії, висвітлення діяльності педагогі-чного колективу в ЗМІ, на сайті гімназії у формі звіту директора перед громадськістю та колективом
№ |
Можливі ризики |
Заходи з мінімалізації впливу факторів ризику |
1 |
Відсутність позитивної динаміки розвитку демографічної ситуації |
?Пропаганда сім'ї як основний загальнолюдської цінності; ?Пропаганда здорового способу життя |
2 |
Недостатність фінансування на розвиток матеріально-технічної бази закладу, відсутність коштів на проведення капітального ремонту будівлі гімназії і, як наслідок, відсутність забезпечення комплексної безпеки життя і здоров'я дітей. |
? Залучення позабюджетних і спонсорських коштів щодо заміни шкільних меблів та комп’ютерної техніки, оснащення навчальних кабінетів навчально-наочними посібниками, ? Проведення поточних ремонтів закладу |
3 |
Виникнення труднощів у вчителів, які впроваджують нові освітні технології в практику своєї роботи |
? Проведення навчальних семінарів, індивідуальних консультацій, тренінгів з проблем модернізації освітнього процесу в гімназії; ? Підвищення професійної компетентності педагогічних працівників через модернізацію методичної роботи |
4 |
Низький рівень мотивації навчання |
Створення ситуації успішності для школярів, що беруть участь у науково-дослідницькій роботі, використання різних видів стимулювання їх діяльності; Широка популяризація досягнутих позитивних результатів учнів та випускників. Створення системи стимулювання учнів. |
5 |
Недостатнє використання творчого потенціалу педагогів у експериментальній роботі внаслідок її багатоплановості й трудомісткості |
?Використання різних видів стимулювання участі педагогів у інноваційній діяльності; ?Обов'язкова популяризація досягнутих позитивних результатів. |