Програма Стрептівської гімназії частина 2
4. ПРОЕКТИ РОЗВИТКУ ШКОЛИ
Проект №1 „Дошкілля”
Мета |
Напрямки діяльності |
забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних і фізичних особливостей, культурних потреб; формування у неї моральних норм; набуття життєвого соціальногодосвіду, забезпечення реалізації Базового компоненту дошкільної освіти |
- створення розвивального середовища для дітей дошкільного віку з урахуванням їх вікових та індивідуальних особливостей; |
- забезпечення дошкільного підрозділу сучасним обладнанням, навчально-методичними матеріалами; |
|
- розроблення програми планування здоров’я зберігаючих технологій у всіх видах пізнавальної діяльності; |
|
- комп’ютеризація, впровадження інноваційних методик навчання дітей |
|
- підготовка педагогічних кадрів для дошкільної освіти відповідно до сучасних потреб |
|
Очікуваний результат |
1. Забезпечення системи додаткових освітніх послуг, спрямованих на створення умов розвитку особистості 2. Піднесення якісних показників здоров’я дітей дошкільного віку; 3. 100% охоплення дітей 5-тирічного віку дошкільною освітою; |
Проект № 2 «Самовдосконалення особистості»
Мета |
Напрямки діяльності |
Будування керованої системи виховної роботи відповідно до Програми національно-патріотичного виховання та самовиховання. Створення атмосфери співпраці, співтворчості, співуправління. Формування життєвих компетентностей учасників освітнього процесу як основи розвитку конкурентноздатної особистості. Формування і розвиток морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал |
Забезпечити реалізацію особистісно орієнтованого, діяльнісного, систе-много, компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному і класному колективах |
Розвиток позакласної, дозвільної сфери |
|
Робота органів учнівського самоврядування, продовження створення системи традиційних заходів в гімназії. |
|
Формування національно-патріотичної позиції вихованців через систему традицій гімназії. |
|
Формування національної свідомості учнів, збагачення духовними надбаннями української культури. |
|
Залучити батьківську громаду, представників органів державної влади, громадських і благодійних організацій до виховання дітей та учнівської молоді. |
|
Очікуваний результат |
1. Сформується духовна, високоморальна, компетентна особистість, гідний громадянин України. 2. Організація виховного процесу на основі принципів, державних програм, нормативних актів, що дозволяють виховати соціально-активну, освічену, моральну і фзично здорову особистість. 3. Підвищиться рівень вихованості й загальної культури школяра |
Проект № 3 «Підвищення професіоналізму вчителя»
Мета |
Напрямки діяльності |
Створення механізму внутрішньошкільного управління на основі поваги, довіри, успіху з метою зростання ефективності кадрового забезпечення школи шляхом підвищення професійної компетентності педагогів. Створення умов для безперервного підвищення кваліфікації педагогів та формування у них потреби у творчій самоосвіті. |
Удосконалення організаційної структури управління на основі стратегічного, тактичного, оперативного, мотиваційного управління |
Інформатизація системи управління освітньою установою |
|
Впровадження моніторингового супроводу ефективності роботи гімназії, щодо підвищення професіоналізму вчителів |
|
Розробка системи стимулювання інноваційної діяльності вчителів |
|
Складання робочого портфоліо педагогів з урахуванням результатів діагностики творчого потенціалу, створення атестаційного портфоліо з метою узагальнення педагогічного досвіду вчителя |
|
Проведення рейтингової оцінки рівня методично-педагогічної діяльності педагогів |
|
Підвищення кваліфікації педагогів через курсову підготовку, обмін досвідом і самоосвіта |
|
Організація роботи творчих груп з проблем, груп методичної підтримки та педагогічної майстерності. |
|
Моніторинг результативності виконання проекту |
|
Очікуваний результат |
1. Підготовка педагогічного колективу до: ?реалізації повної загальної середньої освіти на рівні Державного стандарту; ?осмисленого впровадження нового змісту освіти на підставі компетентнісного та діяльнісного підходу до навчання; ?впровадження нових інформаційних технологій у навчальний процес. 2. Підвищення мотивованого саморозвитку та самовдосконалення, формування індивідуального стилю професійної діяльності, вибір індивідуального та професійного маршруту 3. Сформованість творчого цілеспрямованого, працездатного педагогічного колективу. |
Проект № 4 «Обдарованість»
Мета |
Напрямки діяльності |
Створення єдиного освітнього простору для повноцінного розвитку кожного учня. Підвищення якості і ефективності навчального процесу через упровадження нової технології управління системою роботи з обдарованими дітьми в гімназії. Створення системи стимулювання інтелектуально та творчо обдарованих гімназистів. |
Моніторинг якості розвитку особистості учнів в процесі навчання та виховання |
Розробка та впровадження інноваційних навчальних технологій, спрямованих на формування в учнів самопізнання, самонавчання, самоствердження, самовизначення, саморегуляції, самореалізації |
|
Залучення обдарованих учнів до участі в олімпіадному русі, у наукових конференціях, у різноманітних конкурсах з навчальних предметів |
|
Створення системи психологічної підтримки учнів та розробка індивідуальних траєкторій розвитку учнів з високим та достатнім навчальним потенціалом. |
|
Підвищення результативності учнів у олімпіадах, змаганнях та конкурсах. |
|
Підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників та підготовка їх до роботи з обдарованими дітьми. |
|
Розробка гнучкої системи форм заохочення досягнень учнів. |
|
Моніторинг результативності проекту |
|
Очікуваний результат |
1. Підготовка випускників відповідно до критеріїв моделі випускника. 2. Розширення сфери додаткової освіти. 3. Створення системи стимулювання школярів в їх прагненні до досягнення успіху. 4. Створення системи роботи з обдарованими та дітьми з високим та достатнім інтелектуальним рівнем. 5. Підвищення якості освіти через формування мотивації учнів щодо наукової роботи. 6. Збільшення числа педагогів, що володіють сучасними методиками роботи з обдарованими дітьми. |
Проект № 5 «Сприяння збереженню здоров’я вихованців»
Мета |
Напрямки діяльності |
Оптимізація освітнього процесу з метою подолання негативних факторів і негативних впливів на здоров'я дитини та створення комфортних умов для реалізації навчально-виховного процесу. Формування і розвиток у всіх суб’єктів освітнього процесу, культури здоров’я як цілісної категорії та створення в закладі умов, що їх формують. Покращення якості оздоровлення та відпочинку дітей та молоді, збільшення кількості дітей, охоплених організованими формами оздоровлення та відпочинку, в першу чергу дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки |
Забезпечення безпеки організації освітнього процесу. Виконання приписів Державної санітарної епідеміологічної служби України і Державної інспекції техногенної безпеки України щодо поліпшення санітарно-гігієнічного та протипожежного стану. |
Створення умов для безпечної життєдіяльності та здорового способу життя, виховання в дітей, здобувачів освіти та молоді особистої відповідальності за власне здоров’я і здоров’я родини, навичок самозбереження. |
|
Оснащення кабінетів у відповідності до сучасних вимог |
|
Проведення заходів, спрямованих на формування здорового способу життя |
|
Використання здоров'язберігаючих технологій |
|
Навчити школярів відповідальному ставленню до власного здоров’я та здоров’я оточуючих як до найвищих індивідуальних та суспільних цінностей; |
|
Контроль за виконанням санітарно-епідеміологічних норм, дотриманням охорони праці |
|
Організація активного дозвілля дітей. |
|
Удосконалити систему роботи з профілактики та запобігання дитячого травматизму. |
|
Забезпечення оптимального режиму харчування. |
|
Організація якісного, збалансованого та дієтичного харчування |
|
Введення моніторингу щодо фізичного розвитку учнів |
|
Збільшити кількість дітей, охоплених організованими формами оздоровлення та відпочинку, у тому числі дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки; |
|
Підвищити якість |