A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Стрептівська гімназія
Кам`янка-Бузької міської ради Львівської області

Програма Стрептівської гімназії частина 2

Дата: 20.08.2023 14:50
Кількість переглядів: 68

4.     ПРОЕКТИ РОЗВИТКУ ШКОЛИ

                               Проект №1 „Дошкілля”

Мета

Напрямки діяльності

забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних і фізичних особливостей, культурних потреб; формування у неї моральних норм; набуття життєвого соціальногодосвіду, забезпечення реалізації Базового компоненту дошкільної освіти

- створення розвивального середовища для дітей дошкільного віку з урахуванням їх вікових та індивідуальних особливостей;

- забезпечення дошкільного підрозділу сучасним обладнанням, навчально-методичними матеріалами;

- розроблення програми планування здоров’я зберігаючих технологій у всіх видах пізнавальної діяльності;

- комп’ютеризація, впровадження інноваційних методик навчання дітей

- підготовка педагогічних кадрів для дошкільної освіти відповідно до сучасних потреб

Очікуваний результат

1. Забезпечення системи додаткових освітніх послуг, спрямованих на створення умов розвитку особистості

2. Піднесення якісних показників здоров’я дітей дошкільного віку;

3. 100% охоплення дітей 5-тирічного віку дошкільною освітою;

 

 

           Проект № 2 «Самовдосконалення особистості» 

Мета

Напрямки діяльності

Будування  керованої системи виховної роботи відповідно до  Програми національно-патріотичного виховання та самовиховання. Створення атмосфери співпраці, співтворчості, співуправління. Формування життєвих компетентностей учасників освітнього процесу як основи розвитку конкурентноздатної особистості.

Формування і розвиток морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал

Забезпечити реалізацію особистісно орієнтованого, діяльнісного, систе-много, компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному і класному колективах

Розвиток позакласної, дозвільної сфери

Робота органів учнівського самоврядування, продовження створення системи традиційних заходів в гімназії.

Формування національно-патріотичної позиції вихованців через систему традицій гімназії.

Формування національної свідомості учнів, збагачення духовними надбаннями української культури.

Залучити батьківську громаду, представників органів державної влади, громадських і благодійних організацій до виховання дітей та учнівської молоді.

 

Очікуваний результат

1. Сформується духовна, високоморальна, компетентна особистість,  гідний громадянин України.

2. Організація виховного процесу на основі принципів, державних програм, нормативних актів, що дозволяють виховати соціально-активну, освічену, моральну і фзично здорову особистість.

3. Підвищиться рівень вихованості й загальної культури школяра

 

                                                                        

Проект № 3 «Підвищення професіоналізму вчителя»

Мета

Напрямки діяльності

Створення механізму внутрішньошкільного управління на основі поваги, довіри, успіху з метою зростання ефективності кадрового

забезпечення школи шляхом підвищення професійної компетентності педагогів.

Створення умов для безперервного підвищення кваліфікації педагогів та формування у них потреби у творчій самоосвіті.

Удосконалення організаційної структури управління на основі стратегічного, тактичного, оперативного, мотиваційного управління

Інформатизація системи управління освітньою установою

Впровадження моніторингового супроводу ефективності роботи гімназії, щодо підвищення професіоналізму вчителів

Розробка системи стимулювання інноваційної діяльності вчителів

Складання робочого портфоліо педагогів з урахуванням результатів діагностики творчого потенціалу, створення атестаційного  портфоліо з метою узагальнення педагогічного досвіду вчителя

Проведення рейтингової оцінки рівня методично-педагогічної діяльності педагогів

Підвищення кваліфікації педагогів через курсову підготовку, обмін досвідом і самоосвіта

Організація роботи творчих груп з проблем, груп методичної підтримки та педагогічної майстерності.

Моніторинг результативності виконання проекту

Очікуваний результат

1.     Підготовка педагогічного колективу до:

?реалізації повної загальної середньої освіти на рівні Державного стандарту;

?осмисленого впровадження нового змісту освіти на підставі компетентнісного та діяльнісного підходу до навчання;

?впровадження нових інформаційних технологій у навчальний процес.

2.     Підвищення мотивованого саморозвитку та самовдосконалення, формування індивідуального стилю професійної діяльності, вибір індивідуального та професійного маршруту

3.     Сформованість творчого цілеспрямованого, працездатного педагогічного колективу.

                                     

 

 

          Проект № 4 «Обдарованість»

 

Мета     

Напрямки діяльності

Створення єдиного освітнього простору для повноцінного розвитку кожного учня. Підвищення якості і ефективності навчального процесу через упровадження нової технології управління системою роботи з обдарованими дітьми в гімназії.

Створення системи стимулювання інтелектуально та творчо обдарованих гімназистів.

Моніторинг якості розвитку особистості учнів в процесі навчання та виховання

Розробка та впровадження інноваційних навчальних технологій, спрямованих на формування в учнів самопізнання,  самонавчання, самоствердження, самовизначення, саморегуляції, самореалізації

Залучення обдарованих учнів до участі в олімпіадному русі, у наукових конференціях, у різноманітних конкурсах з навчальних предметів

 

Створення системи психологічної підтримки учнів та розробка індивідуальних траєкторій розвитку учнів з високим та достатнім навчальним потенціалом.

Підвищення результативності учнів у олімпіадах, змаганнях та конкурсах.

Підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників та підготовка їх до роботи з обдарованими дітьми.

Розробка гнучкої системи форм заохочення досягнень учнів.

Моніторинг результативності проекту

Очікуваний результат

1.     Підготовка випускників відповідно до критеріїв моделі випускника.

2.  Розширення сфери додаткової освіти.

3. Створення системи стимулювання школярів в їх прагненні до досягнення успіху.

4.  Створення  системи роботи з обдарованими та дітьми з високим  та достатнім інтелектуальним рівнем.

5. Підвищення якості освіти через формування мотивації учнів щодо наукової роботи.

6.     Збільшення числа педагогів, що володіють сучасними методиками роботи з обдарованими дітьми.

 

 

Проект № 5 «Сприяння збереженню здоров’я вихованців» 

Мета

Напрямки діяльності

Оптимізація освітнього процесу з метою подолання негативних факторів і негативних впливів на здоров'я дитини та створення комфортних умов для реалізації навчально-виховного процесу.

Формування і розвиток у всіх суб’єктів освітнього процесу, культури здоров’я як цілісної категорії та створення в закладі умов, що їх формують.

Покращення якості оздоровлення та відпочинку дітей та молоді, збільшення кількості дітей, охоплених організованими формами оздоровлення та відпочинку, в першу чергу дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки

Забезпечення безпеки організації освітнього процесу. Виконання приписів Державної санітарної епідеміологічної служби України і Державної інспекції техногенної безпеки України щодо поліпшення санітарно-гігієнічного та протипожежного стану.

Створення умов для безпечної життєдіяльності та здорового способу життя, виховання в дітей, здобувачів освіти та молоді особистої відповідальності за власне здоров’я і здоров’я родини, навичок самозбереження.

Оснащення кабінетів у відповідності до сучасних вимог

Проведення заходів, спрямованих на формування здорового способу життя

Використання здоров'язберігаючих технологій

Навчити школярів відповідальному ставленню до власного здоров’я та здоров’я оточуючих як до найвищих індивідуальних та суспільних цінностей;

Контроль за виконанням санітарно-епідеміологічних норм, дотриманням охорони праці

Організація активного дозвілля дітей.

Удосконалити систему роботи з профілактики та запобігання дитячого травматизму.

Забезпечення оптимального режиму харчування.

Організація якісного, збалансованого та дієтичного харчування

Введення моніторингу щодо фізичного розвитку учнів

Збільшити кількість дітей, охоплених організованими формами оздоровлення та відпочинку, у тому числі дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки;

Підвищити якість


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень