A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Стрептівська гімназія
Кам`янка-Бузької міської ради Львівської області

Стратегія розвитку 2021-2025 частина 3

Дата: 07.08.2021 12:03
Кількість переглядів: 40

Стратегічний план розвитку розрахований на 5 років включає в себе:

1. Освітню складову.

2. Виховну складову

3. Методичну складову.

4. Систему збереження та зміцнення здоров’я учня та вчителя.

5. Матеріально-технічну складову.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Шляхи реалізації Стратегії розвитку закладу освіти

СТРАТЕГІЧНІ ЗАВДАННЯ РОЗВИТКУ

3.1. Освітня складова

  • Забезпечення роботи  закладу відповідно вимогам суспільного замовлення з поєднанням інтелектуальних, творчих, функціональних можливостей кожної дитини, школи в цілому з виховно-розвиваючими можливостями і потребами сім’ї, громади, недержавних організацій.
  • Продовження виконання державного замовлення на освіту в рамках Держстандарту школою в повному обсязі і високоякісно, забезпечення її випускникам свободи вибору та широких перспектив у майбутньому.
  • Створення якісної системи психолого - педагогічного супроводу навчального процесу для покращення ефективності на засадах гуманітаризації освіти.
  • Забезпечення комплексної інформатизації освітнього процесу, та використання новітніх інформаційних технологій освітньої практики;
  • Здійснення загальнообов’язкової освіти в атмосфері вільного творчого навчання у поєднанні з набуттям практичних навичок.
  • Утвердження освітнього закладу, як школи, де основні зусилля спрямовуються не на просту передачу знань від учителя до учня, а на розвиток творчих здібностей, упровадження компетентностей.
  • Продовження та вдосконалення науково-експериментальної роботи в навчальному закладі.

Шляхи реалізації:

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

 

1

Організація розробки та впровадження методичних рекомендацій щодо моніторингу  оцінювання досягнень учнів

Розвиток талантів, здібностей, компетентностей, наскрізних умінь здобувачів освіти

2021-2025

Керівництво, педагогічні працівники

2

Забезпечення учнів підручниками

Створення оптимальних умов для здобуття освіти

2021-2025

Керівництво, бібліотекар

3

Реалізація Концепції Нової української школи

Створення умов для набуття життєвоважливих компетентностей, формування наскрізних умінь в учнів

2021-2025

Керівництво школи, педагогічні працівники

4

Залучення батьківської громадськості до стратегічного планування та до участі в освітніх проектах

Підвищення рівня навченості та вихованості учнів, зміцнення матеріальної бази закладу освіти

2021-2025

Керівництво, педагогічні працівники

5

Формування національної ідентичності здобувачів освіти

Супровід та підтримка обдарованості у дітей, зокрема формуванню в них життєвих стратегій у сучасному соціумі, обмін досвідом у практичній роботі з дітьми

2021-2025

Керівництво, педагогічні працівники

6.

Моніторинг адаптації новоприбулих учнів до навчання

Створення сприятливого психологічного клімату для здобувачів освіти

2021-2025

Учителі              1-4-х класів

7.

Упровадження корекційної роботи в перший, адаптаційно-ігровий цикл навчання (1-2 класи)

Сприяння більш комфортній адаптації учнів до нових умов у здобутті освіти

 

2021-2025

Вихователі, учителі              1-2-х класів

8.

Упровадження корекційної роботи в основний цикл навчання (3-4 класи)

Формування самостійності, закріплення навичок самообслуговування

2021-2025

Учителі 3-4 класів

9.

Уведення в дію формувального і вербального оцінювання

 

Оволодіння учнями вмінням вчитися

2021-2025

Учителі              1-4-х класів

10.

Створення системи співпраці (педагог-учень-батьки)

Формування педагогіки партнерства

 

2021-2025

Учителі 1-4 класів

 

 

3.2. Виховна складова

  • Формування учня як активного,  творчого суб’єкта освітнього процесу.
  • Становлення національно-свідомого патріота України.
  • Розвиток системи профорієнтаційної освіти з метою самореалізації особистості в освітньому просторі.
  • Здійснення подальшого супроводу випускників школи з метою співпраці «випускник – школа».
  • Виховання загальнолюдських цінностей, національної самобутності через традиційні та інноваційні технології в освітньому процесі.
  • Виховання правової культури в умовах демократичного суспільства.
  • Реалізація  співпраці «школа - батьки».
  • Продовження впровадження екологічних програм  з метою створення здорового простору навколишнього середовища.
  • Формування національної самоідентичності та міжкультурної толерантності з урахуванням внутрішніх міжетнічних, міжрелігійних відносин і перспектив інтеграції українського суспільства в європейський простір.

Шляхи реалізації:

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

 

1

Здійснення виховного процесу відповідно до діючих державних програм, інших нормативних актів, що обумовлюють виховну роботу в закладі освіти

Організація виховного процесу на основі принципів, державних програм, нормативних актів, що дозволяють виховати соціально-активну, освічену, моральну і фізично здорову особистість

2021-2025

Керівництво

2

Удосконалення  системи виховної роботи  закладу, впровадження нових технологій та методик виховання учнів

Формування в учнів громадської та правової свідомості, почуття власної гідності, творчого мислення, відповідальності, правових норм,  духовного багатства 

На початку поточного навчального року

Керівництво

3

Забезпечення ефективності профілактики девіантної поведінки дітей та учнівської молоді, спрямування виховного процесу на попередження та подолання тютюнопаління, вживання наркотичних та психотропних речовин, профілактики ВІЛ/СНІДу

Збільшення кількості учнів і батьків, що ведуть здоровий спосіб життя і систематично займаються спортом. Створення оптимальних умов для забезпечення фізичного розвитку особистості, збереження її здоров’я.

 

2021-2025

Керівництво

4

Поєднання організаційно-педагогічної, родинно-сімейної, національно-культурної, просвітницької діяльністі педагогічних працівників, батьків, учнів, місцевої громади

Створення гармонійного всебічного розвитку дитини, підготовка її до життя в існуючих соціальних умовах, реалізація її творчого потенціалу, формування у дітей моральних цінностей з позиції добра та справедливості

2021-2025

Керівництво

5

Формування у підростаючого покоління основи естетичної та екологічної культури, патріотичного, громадянського, національного, трудового виховання

Виховання різнобічногармонійної особистості готової до виконання громадських і конституційних обов’язків, збереження духовних надбань українського народу,  формування особистісних рис громадянина української держави, екологічної культури

2021-2025

Керівництво

6

Відродження національних свят та обрядів, національних традицій

Формування у молодого покоління національних якостей, важливого ставлення до культурної спадщини, до розвитку суспільства і культури, до відновлення духовних надбань народу

2021-2025

Керівництво

7

Розширення сфери  діяльності учнів шляхом збереження та збільшення мережі гуртків, спортивних секцій, об’єднань за інтересами

Залучення дітей до експедиційної, художньопрактичної, навчальнопізнавальної діяльності

2021-2025

Керівництво

8

Впровадження системи моніторингу досягнень у фестивалях, конкурсах, спортивних змаганнях різних рівнів

 

2021-2025

Керівництво

9

Поглиблення  профорієнтаційної роботи

Усвідомлений вибір учнями майбутньої професії, допомога у подальшому навчанні або працевлаштуванні випускників. Виховання конкурентоспроможного випускника на ринку праці

2021-2025

Керівництво

10

Формування організаторських здібностей особистості, її суспільно-громадського досвіду через залучення школярів до громадської діяльності

Дієве самоврядування в закладі освіти та в класних колективах

2021-2025

Керівництво

11

Проведення змістовного дозвілля учнівської молоді, спортивних змагань, фестивалів, свят тощо

Розвинені спортивні та творчі здібності учнів

2021-2025

Керівництво

12

Проведення акцій та операцій зі збереження шкільного майна, трудових десантів

Залучення більшості дітей та молоді в організації шкільного життя

2021-2025

Керівництво

13

Залучення батьків учнів до життя закладу через організацію спільних справ

Збереження та примноження традицій закладу освіти

2021-2025

Керівництво

 

 

3.3. Методична складова

  • Створення умов для поліпшення психолого-педагогічної інформаційної, методичної та практичної підготовки педагогічних кадрів.
  • Стимулювання педагогічної майстерності вчителів.
  • Вивчення якості забезпечення освітнього процесу кадрами з відповідною педагогічною освітою.
  • Створення умов для активної постійно діючої системи безперервної освіти педагогів.
  • Стабілізація стосунків в педколективі для створення оптимальних умов для реалізації інноваційних проектів та співробітництва між учителями-фахівцями.
  • Посилення інтелектуально-кадрового потенціалу як важливого ресурсу інноваційного розвитку та ефективної діяльності навчального закладу;
  • Створення системи методичних заходів щодо розвитку професійної компетентності інтелектуально-кадрового потенціалу вчителів, поширення та впровадження позитивного досвіду роботи.

Шляхи реалізації:

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

 

1

Забезпечення умов для професійного самовдосконалення педагогічних працівників

Підвищення рівня фахової компетентності педагогічних працівників, сприяння їх саморозвитку

2021-2025

Керівництво

2

Підтримка добровільної сертифікації вчителів початкових класів

Готовність вчителя до інноваційних перетворень у професійній діяльності

2021-2025

Керівництво, вчителі початкових класів

3

Організація співпраці з установами та закладами України, що надають освітні послуги з підвищення кваліфікації

Постійне підвищення кваліфікації педагогічними працівниками (виконання постанови КМУ від 21.08.2019

№ 800)

2021-2025

Керівництво, педагогічні працівники

 

4

Залучення педагогічних працівників до участі у фахових та методичних заходах Всеукраїнського та обласного рівнів

Підвищення мотиваційної активності, запобігання професійному вигоранню

2021-2025

Керівництво

5

Створення системи моніторингу динаміки зростання професійного і творчого потенціалу педагогічних працівників

Підвищення науковотеоретичної, методичної та психологічної підготовки педагогічних працівників

2021-2025

Керівництво, керівники методичних об’єднань

6

Вивчення, узагальнення та впровадження досвіду роботи найкращих педагогічних працівників закладу освіти

Підтримка творчої діяльності педпрацівників закладу освіти, розвиток їхньої професійної компетентності, підвищення педагогічної майстерності, оновлення методичного та інформаційного забезпечення освітнього процесу і популяризації кращих педагогічних надбань

2021-2025

Керівництво, педагогічні працівники

 

7

Забезпечення умов для ефективної роботи методичних об’єднань

Підвищення кваліфікаційного рівня педагогічних працівників

2021-2025

Керівництво

8

Створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками та технологіями навчання

Використання інноваційних методик у своїй роботі

 

2021-2025

Керівництво

9

Організація і проведення різноманітних методичних заходів для педагогічних працівників

Удосконалення методичної роботи закладу освіти, розвиток здатності педпрацівників до ініціативної, творчої, пошукової діяльності

2021-2025

Керівництво, педагогічні працівники

 

10

Своєчасне надання різноманітних інформаційних послуг та консультацій

Результат роботи вчителя – ефект розвитку учнів

2021-2025

Керівництво

 

 

 

3.4. Система збереження та зміцнення здоров’я учасників навчально-виховного процесу

    Забезпечення виконання освітньої програми розвитку «Школа здоров’я» з метою формування у дітей позитивного відношення до здорового способу життя.

  • Створення в школі цілісної системи позитивного підходу до здорового способу життя, забезпечення якісної підготовки здоров’язберігаючих технологій навчання та виховання.
  • Сприяння формуванню підстав для критичного мислення відносно знань, навичок, практичних дій, направлених на збереження здоров’я.
  • Забезпечення учнів необхідною інформацією для формування особистої стратегії, яка б дозволила зберегти і зміцнити здоров’я.
  • Створення науково-інформаційного простору з питань збереження та зміцнення здоров’я учасників освітнього процесу.
  • Розширення та урізноманітнення шляхів взаємодії школи, батьків і громадськості в контексті зміцнення здоров’я.

Шляхи реалізації:

№ з/п

 

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

 

Відповідальні

 

1

Побудова безпечного та здорового освітнього середовища в рамках реалізації Концепції Нової української школи для забезпечення прав дітей на освіту, охорону здоров’я, створення умов для надання учням якісних освітніх та медичних послуг

Формування безпечного та здорового освітнього середовища сприятиме кращій реалізації інтелектуального, фізичного, соціального та емоційного розвитку учнів, їх потенціалу

2021-2025

Керівництво

2

Контроль за станом здоров’я учнів. Моніторинг поглибленого медичного огляду учнів

Забезпечення індивідуального підходу у освітньому  процесі, створення умов для сприятливого  фізичного та психічного розвитку дітей

2021-2025

Керівництво

3

Організація режиму дня з урахуванням санітарно-гігієнічних норм

Забезпечення раціонального режиму дня учнів, що впливає на підвищення рівня знань, поліпшення здоров’я.

На початку навчального року

Керівництво

4

Підвищення якості проведення організованих занять фізкультурою і спортом учнів із урахуванням індивідуальних фізичних можливостей і особливостей

Позитивна динаміка у формуванні ціннісних орієнтацій учнів на здоровий спосіб життя

2021-2025

Керівництво

5

Впровадження в практику роботи нетрадиційних методів, методик, альтернативних технологій, освітніх програм щодо формування здорового способу життя здобувачів освіти

Формування навичок здорового способу життя учнів

2021-2025

Керівництво

6

Проведення індивідуальних, групових, медико-психологічних консультацій з проблем здоров’я.

Організація та проведення медичними працівниками виховних годин, брейн-рингів, дискусій, предметних вікторин, годин спілкування, тренінгів

Досягнення високого рівня мотивації учнів щодо ведення здорового способу життя.

Профілактика шкідливих звичок серед підлітків

2021-2025

Керівництво

7

Забезпечення контролю за порядком, якістю та дотриманням норм харчування дітей в закладі освіти

Організація харчування учнів

2021-2025

Керівництво

8

Організація профілактичної роботи зі збереження здоров’я учнів. Проведення шкільних змагань з окремих видів спорту та спортивних свят

Формування здорового способу життя учнів

2020-2025

Керівництво

9

Залучення учнів до занять спортом у спортивних секціях та гуртках

Формування здорової особистості, набуття учнями навичок здорового способу життя

2021-2025

Керівництво

 

 

3.5. Матеріально-технічна складова

Забезпечення в школі належних умов для навчання і виховання відповідно до сучасних санітарно-гігієнічних, технічних та педагогічних вимог, оновлення матеріально-технічної бази закладу освіти;  створення сприятливих умов для організації освітнього процесу,  поліпшити умови експлуатації та утримання будівлі закладу освіти.

   усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної  безпеки;

     створення  належних умов для проведення  уроків фізичної культури;

•  виконати поточні ремонти за новітніми технологіями, які передбачають тривалий гарантійний термін експлуатації;

• забезпечити відповідно до сучасних санітарно-гігієнічних, інженерно-технологічних вимог безпечні умови для навчання та життєдіяльності в

закладі освіти;

• забезпечити заклад освіти сучасними меблями, комп’ютерною технікою, корекційно-розвивальним обладнанням відповідно до санітарно-гігієнічних та естетичних вимог, створити сприятливі та комфортні умови для організації освітнього процесу

 •  здійснення заходів щодо модернізації матеріально-технічної бази закладу освіти.  

На здійснення завдань Стратегічної програми розвитку школи джерелами фінансування є державні кошти та кошти благодійників, меценатів.

Шляхи реалізації:

 

№ з/п

 

Зміст роботи

2021

2022

2023

2024

2025

 

Відповідальні

 

1

Проведення технічного аналізу стану приміщень школи

+

+

+

+

+

 

Керівництво

2

Проведення поточного ремонту: 

- навчальних кімнат, 

- бібліотеки,

- їдальні,

- допоміжних приміщень,

- туалетів,

- коридорів, сходових клітин;

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

 

+

 

Керівництво

3

Благоустрій шкільного подвір’я: поточний ремонт допоміжних приміщень, фарбування вуличного спортивного нестандартного обладнання, улаштування клумб

+

+

+

+

+

 

Керівництво

4

Проведення  ревізії та реконструкції освітлення (заміна ламп, вимикачів, розеток, плафонів)

+

+

+

+

+

 

Керівництво

5

Проведення  ревізії та реконструкції теплопостачання

+

+

+

+

+

 

Керівництво

6

Проведення інвентаризації шкільного майна

+

+

+

+

+

 

Керівництво

7

Придбання:

-  шкільні меблі;

- мультимедійний комплекс;

- комп’ютерна техніка

- телевізор;

- дидактичний матеріал для НУШ;

- обладнання для корекційно-розвивального процесу;

- принтер

 

+

+

+

+

+

 

+

 

 

+

+

+

+

+

 

+

 

 

 

+

+

+

+

+

 

+

 

 

 

+

+

+

+

+

 

+

 

 

 

+

+

+

+

+

 

+

 

 

 

Керівництво

8

Придбання обладнання, посуду та меблів для харчоблоку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівництво

9

Здійснення ремонту комп’ютерної техніки

+

+

+

+

+

 

Керівництво

10

Придбання спортивного інвентарю

+

+

+

+

+

 

Керівництво

11

Забезпечення необхідними засобами  для прибирання (халати, дезинфікуючі та миючі засоби)

+

+

+

+

+

 

Керівництво

12

Забезпечення прибиральним інвентарем (лопати, граблі, віники, відра тощо)

+

+

+

+

+

 

Керівництво

13

Забезпечення медикаментами та канцтоварам

+

+

+

+

+

 

Керівництво

14

Забезпечення дотримання техніки безпеки і протипожежної безпеки учасниками освітнього процесу (створення безпечного середовища

+

+

+

+

+

 

Керівництво

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень